Re: bedrijvenpagina.nl

31
Als je zelf niet bevoegd bent om via de telefoon contracten aan te gaan, dan is het contract niet geldig. Laat Bedrijvenpagina.nl maar bewijzen dat zij gesproken hebben met iemand die bevoegd is om namens jouw bedrijf dit soort contracten aan te gaan.

Re: bedrijvenpagina.nl

32
Ze zijn sinds kort ook actief op social media, oa. op twitter en op facebook, al hebben ze dit weliswaar uitbesteed. Maar wieweet kan je ze op die manier makkelijker bereiken als bedrijvenpagina.nl onrechtmatig claimt dat je een overeenkomst met ze hebt.

Re: bedrijvenpagina.nl

33
Goedendag,

Helaas heb ik gewerkt voor dit bedrijf, inderdaad als zo een irrietante verkoper.
ik ken je vertellen dat op het moment dat je JA gezegd hebt op de vraag of je het wilt, en JA op de vraag of je bevoegd ben die beslissing te nemen. er absoluut geen uitweg zal zijn voor je. gerechtelijke stappen zullen niet helpen, alle gesprekken worden opgenomen. ze hebben dus ALTIJD gelijk bij een rechter. dat is ook hoe dit bedrijf ''winst maakt'' ze staan ook bekend als ''oplichtings website'' ze dekken zich ook nog in, voor de wel beloofde 20 betalende klanten.
die krijg je nooit, dat is zeker. en als je daar dan dus om vraagt. krijg je volgend jaar de volledige advertentie het hele jaar gratis. jullie snappen zelf wel dat er in dat jaar ook niks binnen komt.
en als jullie eens nadenken hoevaak jullie een bedrijf vinden door die site, kom je uit op inderdaad 0 tot 1 (in een uitzonderlijk geval die ene dan) ze kopen namelijk website hits zodat ze ook nog kunnen zeggen dat hun site elke maand 300.000 unieke bezoekers heeft. (dit kost ongeveer gemiddeld 40-60$ om maar even te laten zien hoe je van zoiets goedkoops zo een mooi verhaal kan vertellen.)
Dit bedrijf doet dit grootschalig ze hebben elke dag 20-30 telefoon verkopers.
ze verkopen gemiddeld per week voor 15 tot 20 duizend. (als we de dag minimum hadden gehaald mochten we door betaald naar huis. dat minimum was 3-4 duizend per dag.) ze hebben 3 verschillende groepen, met elk dat minimum en die werd meestal wel door 1/3 bereikt.

ook mag de telefonische verkoper zelf de prijs bepalen. wat jij krijgt voor 165€ (het minimum) betaalt je buurman 1150€ voor precies hetzelfde.

PS. mocht je willen weten waar ze zitten vertel ik het u graag!
Mvg DonAbalone

Re: bedrijvenpagina.nl

34
Doe geen zaken met dit soort bedrijven.

Toen ik een tijdje zonder werk thuis zat (nog voor ik zelf een webshop had) ben ik vanuit huis werk gaan verrichten voor een zelfde soort bedrijf.

Het is allemaal gebakken lucht .. het enige waar hun aan denken is zo snel mogelijk geld verdienen.

Ik moest de potentiële klant vertellen dat wij gewoon als voorbeeld alvast zijn bedrijfsgegevens op de site hadden gezet zodat ze precies konden zien hoe het totale plaatje eruit komt te zien.

Toch vreemd, eerst plaatsten ze gratis een vermelding om het te laten zien. Vervolgens zou de vermelding verwijderd worden, en pas weer geplaatst worden als er betaald is.

Natuurlijk bleven die vermeldingen dagen en zelfs maanden ( nadat ik er niet meer voor werkte) gewoon op staan, zonder te hebben betaald.

En bezoekers naar die website trekken, ja doei ... ze wisten niet eens hoe het moest..

Ben daar ook snel mee gestopt trouwens.
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: bedrijvenpagina.nl

35
Hallo ik ben er vandaag ook ingetrapt :-(
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen.
Ik ga ze morgen direct een aangetekende brief sturen dat ik de aanmelding wil annuleren.
Ik hoop niet dat ik opgescheept word met een hoge rekening
http://www.kleinesteen.nl voor al uw huis & tuin decoraties.

Re: bedrijvenpagina.nl

36
kleine Steen schreef:Hallo ik ben er vandaag ook ingetrapt :-(
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen.
Ik ga ze morgen direct een aangetekende brief sturen dat ik de aanmelding wil annuleren.
Ik hoop niet dat ik opgescheept word met een hoge rekening
Als je bovenstaande verhalen leest ziet het er niet goed uit..

Maar hoe hebben ze je uberhaupt bereikt? Hoe komen ze aan jou nummer (en hadden ze hier toestemming voor?).
Wat is er precies gevraagd? En waarmee ben jij akkoord gegaan.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: bedrijvenpagina.nl

37
Ik ben er inderdaad helaas ook ingetrapt, een jaar geleden een heel mooi praatje met de garantie van veel bezoekers en betalende klanten.

Eigenlijk was ik al lang vergeten dat ik er in het verleden was ingetrapt, tot het bedrijf onlangs belde met het zelfde mooie verhaal..
Toen realiseerde ik me dat ik hier al eens ingetrapt was en trachtte het de dame in kwestie uit te leggen...
Dit viel niet mee, zei melde mij dat wellicht mijn producten te duur waren! Daarom zouden de klanten wegblijven... erg slim, want hoe kom je achter de (al dan niet te hoge) prijzen..

Maar goed, ik heb flink uitgehaald tegen deze dame, en ze belde me zowaar terug na enkele minuten met de boodschap dat ik gebeld zou worden door de accountmanager, en die ging alles uitleggen en in orde maken.

Je raadt het al.. not!! :evil:

Vreselijk jammer dit soort bedrijven.

grt

Tino Buuron
Tino Buuron

http://www.waltin.nl

Re: bedrijvenpagina.nl

38
Knap dat veel bedrijven dan ook bellen en kunnen zeggen dat je geld mis loopt en mijn producten te duur zouden zijn. Dan weten ze totaal niet wat ik verkoop :lol:. Op een paar mediabedrijven na, die vooral klanten binnen willen halen en dat je dan een abonnement hebt voor €200,- per maand voor een beetje marketing (want ja zij kunnen dan Adwords doen en FB etc) word ik nauwelijks gebeld.

En mocht het zo zijn dan zijn ze heel snel met mij klaar. Ik trap er niet in, als ik zoiets wil dan benader ik zelf wel iemand en dan is het vaak in mijn kennissenkring waarvan ik weet dat hij/zij er verstand van heeft.

Dus het maakt gewoon niet uit wie er belt en of ze oplichters zijn of niet, enig advies wat ik mee wil geven is altijd nee! Ik werd zelfs gebeld over ja wij willen een video van de site maken over het bestelproces, want veel mensen begrijpen het niet. Dan zouden ze het maken en als ik het goed vond kost het mij €200,- vond ik het niets mocht ik het laten gaan. Wat denk je zelf? NEE! Ook dan nog wens ik geen video! Als mensen het niet begrijpen dan sturen ze een e-mail of bellen ze mij op.

En als ik zoiets wil dan doe ik het zelf wel of ik ga dat samen met een vriend doen.