Algemeen.
- Kleurgebruik
- Lettertypegebuik
- 3 secondentest
- Algemene uitstraling
- enz.
Enkele doelen:
- Eenvoudig en snel tot een bestelling komen. We hebben een zachte sturing om een complete kant&klare mand te bestellen. Dat proces willen we klik-klak-klaar hebben.
- Semi-zakelijke uitstraling. In een bedrijfsmatige omgeving mag een collega een kado samenstellen bij een geboorte. Dat kan redelijk wat tijd kosten. Via deze site dit proces optimaliseren en versnellen.
Ook voor bedrijven moet het aantrekkelijk zijn om een soort van abonnement af te sluiten. In ieder geval dus de juiste uitstraling hebben. Hiervoor komt nog een aparte landingspage.
- Keywordcloud. Deze site laat een comment van Matt zien dat je eea beperkt moet houden. Valt samen met de vraag verder hieronder over weinig tekst op de home.
Uiteraard zijn er ook punten waar we zelf nog mee stoeien.
- Deze site over kraam manden is dus onderdeel van ons 'moederbedrijf.' Maar gaan we dat wel/niet benoemen? Assortiment is deels overlappend.
- Kiyoh plugin. Het is een andere pagina maar wel weer onder dezelfde vlag. Kiyoh reviews gaan echter over bedrijfsreviews, en het bedrijf achter de site is weer Tim's.
- Zeer weinig tekst op de home. Hoe een zoekmachine dit oppakt weer ik nog even niet. Een bezoeker kan adhv de image's zien waar het over gaat. Dat is Geen probleem. Maar hoe pakt een zoekmachine dat op?
We hebben totaal geen heading gebruik op de home nu.
Niet blij mee:
- Geen responsive design momenteel.
- Geen centraal voorraadbeheer.
- Footer zelf moeten knutselen.
Genoeg, het woord aan jullie.
![Afbeelding](http://static.timskraammanden.nl/Files/2/60000/60363/Enoza/60363_Header_nl.jpg)