Ik wil me graag even voorstellen, dat lijkt me wel zo netjes als ik me bij deze club aan wil sluiten.
Mijn naam is Monica Noordwijk en ik ben 36 jaar, moeder van 3 kinderen (10, 13 en 14) en ik ben getrouwd met een hele leuke vent.
Mijn hobby`s zijn er bijna teveel om op te noemen, maar eigenlijk alles wat enigszins creatief is doe ik graag. Koken, tekenen, boetseren, kleding maken, sieraden maken, verbouwen, meubels opknappen etc. etc.
Ik hou van aparte dingen die niet iedereen heeft, toen mijn kinderen klein waren wilde ik ook heel graag iets andere kleding dan dat er in de winkel te krijgen was.
Daarom maakte ik veel zelf, jaren later kwam ik allerlei leuke stoere baby en kinderspullen tegen waar ik zo enthousiast over was dat ik besloten heb om een webwinkel te beginnen met aparte stoere baby en kinderkleding en natuurlijk ook accessoires zoals flesjes en slabben.
Na verloop van tijd wil ik ook graag zelfgemaakte artikelen verkopen, maar voor nu heb ik dus alles ingekocht.
Ik ben begonnen met het inrichten van een webwinkel bij shoptrader, waar ik persoonlijk de begeleiding als heel prettig heb ervaren. Ik ben nu eigenlijk klaar met de winkel, maar heb de betalingsmogelijkheden nog niet helemaal op orde.
vandaar dat ik de winkel nog maar niet online heb gezet, maar ik hoop dat dit binnen nu en een paar dagen geregeld is. Dan maak ik ook zeker een topic aan in het daarvoor bedoelde forumonderdeel. Alle vrienden zijn erg enthousiast, mijn moeder heeft zo`n beetje alles afgebrand om vervolgens te eindigen met goh....heb je toch knap gedaan en ziet er gelikt uit

Nou ja ehm....ik denk dat dit wel uitgebreid genoeg is, ik hoop hier in de toekomst ook van enige waarde voor dit forum te kunnen zijn.
groetjes Monica