Hoi dodo.
Eerste indruk van mij, Leuke vrolijke site. Alleen de laad tijd was wat lang...
Het eerste wat me opviel was je Wordpress logootje in mijn browser. Deze kun je makkelijk aanpassen naar een eigen logo. Misschien een idee om dit aan te passen.
Wat ik ook jammer vind is dat je mooie duidelijk product foto's hebt maar deze niet kunt vergroten.
Op de kids pagina krijg ik rondom de producten schuifbalkjes te zien, dit oogt wat slordig.
contact pagina
Op je contact pagina zie ik de volgende melding;
Error: The current number of modules is not supported in this layout. If you need more you need to change this custom layout.
Ziet er voor de rest leuk uit, maar ik zou de tekst op je contact pagina wat serieuzer maken.Als iemand echt goed kwaad is kan je zo'n humorvolle tekst misschien niet waarderen, of serieus nemen. hahah
winkelwagen
Zelf zou ik ook je winkelwagen wat duidelijker maken, heel onduidelijk. Ik denk dat als je een wit kader maakt rond de producten die in je winkelwagen zitten als je wilt afrekenen alles een stuk duidelijker maakt! Als ik op Home klik ben ik zelfs mijn winkelwagen kwijt...! ik kan er niet meer rechtstreeks naartoe.
Op de andere paginas is de winkelwagen onduidelijk. Plaats je winkelwagen op een duidelijk zichtbare plek met eventueel een logootje.
Voor de rest heel veel succes gewenst met jou originele webshop! Hopelijk kun je hier iets mee.
spiritueel, hobby, quilt, stoffen, decoratie, woon artikelen
http://www.decado.nl