Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Eens! een 301-redirect is prima, indien het met mate gebeurt en indien je volledig achter het linkprofiel staat van de domeinnaam die je gaat redirecten. Oftewel je oude website richting je nieuwe website.@Libertes
Goede vraag.
In principe kan je voor beide opties gaan.
Tests met onze eigen websites en ervaringen van prominente SEO's
wijzen erop dat 301 redirecten minder waardevol is dan
een legitieme site ontwikkelen op dat verlopen domein en die
dan te laten linken naar je primaire website (Money site).
Ook is het een stuk riskanter om 301 te redirecten naar je
money site.
Als je 301 redirect direct naar je money site,
zorg er dan voor dat deze zeer relevant is
(Nederlands indien jouw website dat ook is,
precies zelfde niche, zeer schoon link profiel).
Ten slotte: Doe dit met mate, twintig 301 redirects naar jouw domein
zal waarschijnlijk niet erg natuurlijk overkomen op Google...
Persoonlijk, ontwikkel ik waardevolle verlopen domeinen altijd
tot volwaardige assets.
Ik zie dit soort privé blog netwerk domeinen echt als assets
die je altijd kunt aanpassen mochten er algoritme veranderingen zijn.
Indien je voldoende tijd hebt (vergis je niet het ontwikkelen van
zo een expired domain kan zeer veel tijd kosten, zeker als je de content
zelf schrijft), dan zou ik altijd voor deze optie gaan.
Dit is inderdaad het filmpje wat ik bedoelde, dank daarvoor!
Dát zegt Matt Cutts nergens in dat filmpje.Matt Cutt's heeft dacht ik in 2013 nog een filmpje gelanceerd over redirects binnen je eigen pagina. Met 20 redirects probeer je de zoekmachine te beïnvloeden op een niet-natuurlijke manier en je hebt kans dat je een penalty krijgt.
Ah, komt misschien ook een beetje verwarrend over, maar de tweede zin doelde ik niet op de inhoud van het filmpje. Dit had ik iets anders moeten formuleren. Toch zou ik oppassen met redirects. Er is eerder ook al een topic over gestart op moz Q&ADát zegt Matt Cutts nergens in dat filmpje.Matt Cutt's heeft dacht ik in 2013 nog een filmpje gelanceerd over redirects binnen je eigen pagina. Met 20 redirects probeer je de zoekmachine te beïnvloeden op een niet-natuurlijke manier en je hebt kans dat je een penalty krijgt.
Ik snap dat "grotere" websites een bepaalde status krijgen en dat gebruik van blackhat/greyhat SEO minder snel een negatief effect zal hebben, omdat er een duidelijke natuurlijke/sterke backlink structuur is (honderdduizenden links) zullen honderden blackhat SEO links geen negatief effect hebben. Maar er zijn zeker grote verliezers (waaronder e-bay) als ik dit artikel van Searchengineland mag geloven:Realiteit is dat als je een groot merk bent je nooit aangepakt
wordt hoe overduidelijk je ook aan het manipuleren bent.
Deze suggesties werden gemaakt op de eBay seller conference:De penalty van eBay heeft volgens sommigen een andere reden: geld.
Tabke: Google Penalized eBay For Dropping AdWords Ads
Als je praat over "BV bedrijven met hoge concurrentie zoekwoorden" verlies je al een hoop geloofwaardigheid. Wat zijn dat überhaupt?Hele duidelijke tekst! Er zijn meer dan genoeg White/Grey Hat methodes beschikbaar voor SEO! Het heeft totaal geen nut om met Black Hats te werken! Kom zoveel mensen tegen die denken dat het niet zoveel uitmaakt... Maar Google beloont de mensen die echt werken voor de optimalisatie.
Als je praat over "BV bedrijven met hoge concurrentie zoekwoorden" verlies je al een hoop geloofwaardigheid. Wat zijn dat überhaupt?Hele duidelijke tekst! Er zijn meer dan genoeg White/Grey Hat methodes beschikbaar voor SEO! Het heeft totaal geen nut om met Black Hats te werken! Kom zoveel mensen tegen die denken dat het niet zoveel uitmaakt... Maar Google beloont de mensen die echt werken voor de optimalisatie.
Ik snap wat een BV is, maar ik zie de relevantie met een zoekwoord of aanpak van de website totaal niet. Waarom zou een BV andere eisen hebben dan een VOF of een eenmanszaak?Hoe kan ik jouw toespeling over het verlies van geloofwaardigheid serieus nemen als je me vervolgens vraagt wat het inhoud?
Het Goud Pakket op mijn website waar jij op doelt is een pakket wat geschikt is voor BV's die gebruik maken van zoekwoorden die veel gebruikt worden door de concurrentie. Als een bedrijf bijvoorbeeld auto's verkoopt en wil ranken voor automerken zoals "BMW" of "Fiat" of anders de zoekwoorden "auto verkoop", dan is daar meer werk voor nodig - aangezien er veel concurrentie is in dat gebied. Niet zo moeilijk toch?
Maar je hebt wel gelijk, is misschien nog wat onduidelijk verwoord. Bedankt voor de tip
Wat ik tegenwoordig merk is dat het hele linkbuilden aan het omslaan is.
Persoonlijk adviseer ik ondernemers om niet meer te denken in termen, maar om doelgericht de CTR van de bedrijfswebsite te vergroten. Veel traffic wat daadwerkelijk converteert zorgt voor een stabiele samenwerking waar je als linkbuilder jarenlang plezier van hebt.