momenteel zijn wij druk bezig een mede-ondernemer te helpen zijn site online te brengen.
De beste man is 63 en heeft 2 jaar geleden zijn bedrijf (Brandhof Veevoeders) verkocht. Stil zitten past nu eenmaal niet bij een ondernemer en zodoende heeft hij een leuk produkt uitgewerkt voor zijn en jou vijver: de vijvervistoren.
De site is dan ook http://www.vijvervistoren.nl
Hij heeft er nu ongeveer 20 verkocht en wil toch eens eea goed online brengen.
De doelgroep is niet scherp; uiteraard vijverbezitters (joh

Ik ben het proces gestart door het nadenken over hoe de site gevonden moet worden; key-words bepaald.
Aandacht voor zowel mensen die bezig zijn met aanleg/renovatie van een tuin/vijver als mede de gevorderde vijver-liefhebber.
Mijn grootste uitdaging nu is hoe bekendheid te krijgen. Als je een bekend produkt heb (bv houten speelgoed) is het een kunst je de markt in te 'vechten'.
Dit is een onbekend produkt; dat moet ik juist verkondigen.
Linkbuilding is in mijn optiek de komende periode van belang. Online door slim bij forums het produkt te introduceren als off-line met een leuke A5 folder regionaal reclame te maken.
Voor nu: zowel de site beoordelen alsmede hoe een onbekend produkt introduceren.

Hieronder een todo-lijstje; aanvullen mag

1: foto's nalopen; bijknippen. ALT-code's zitten nog niet fijn erin. Met wat knuselwerk in Biedmeer recht te zetten.
2: Ideal inrichten.
3: plaatsing uitwerken.
4:
5:
6:
7: