Elders schreef ik al eerder dat er in 2013 nog veel meer op ons af gaat komen.
Nadat de stenenwinkels kapot zijn gemaakt met regels, regels nog meer regels en hoge kosten voor de betaal handelingen, zijn de pijlen nu massaal gericht op de webshops.
Op mijn voorspellingen wordt soms wat geprikkeld gereageerd maar toch
blijkt dat de voorspellingen vormen gaan krijgen

In Den haag is het waarschijnlijk komkommertijd.
Er zijn weer nieuwe ( ontmoediging ) regels in de maak.
Dit keer gaat het over het gebruik en bewaren van email adres tijdens bestel proces.
Het fijne weet ik er nog niet van.
Voorspel dat vast en zeker geld gaat kosten.
En....... de toon is al gezet
"owee owee als u het niet goed doet want de boete is heel hoog, pas maar op want wij hebben geen medelijden met u als ondernemer"
Mogelijke gevolgen;
Er kunnen praktische problemen voor de webshops ontstaan,
bijvoorbeeld controle op de herroep termijn en de garantie termijn.
- Wat vinden jullie als ondernemers van al die nieuwe regeltjes ?
- Hoe denken jullie de extra kosten en de tijd te compenseren ?