Het is nog niet voorgekomen, maar ik bedenk me nu dat ik allemaal unieke stukken ga verkopen. Ik ga vrijwel alles met de hand maken en van elk model maar eentje.
Wat als zo'n stuk niet aankomt? Wat zou handig zijn? Het is niet gezegd dat ik precies die materialen heb om eenzelfde nog eens te maken.
Re: Unieke producten - niet aangekomen bij klant? Wat dan?
2Ik zou hier iets over in de algemene voorwaarden beschrijven.
Dat in het geval van schade of verlies tijdens verzenden niet gegarandeerd kan worden dat... maar dat je wel met de klant zal zoeken naar een passend alternatief.
Meer kun je niet doen denk ik.
Zo vaak zal dit toch niet voorkomen?
Dat in het geval van schade of verlies tijdens verzenden niet gegarandeerd kan worden dat... maar dat je wel met de klant zal zoeken naar een passend alternatief.
Meer kun je niet doen denk ik.
Zo vaak zal dit toch niet voorkomen?
3Goed idee. Ik ben die AV al aan het schrijven (en nakijken en schrijven en nakijken).
Ik mag hopen dat het niet te vaak voor gaat komen.
Ik mag hopen dat het niet te vaak voor gaat komen.
4Of een betrouwbare vervoerder nemen. Mijn ervaring met GLS en TNT is dat deze ook makkelijk bij de buren leveren of het zelfs voor de deur leggen. Met UPS is altijd een handtekening nodig.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Geld terug of een vergelijkend artikel. Dat laatste kan je de klant echter niet verplichten.
6Bij ons lag laastst inderdaad ook een pakketje gewoon op mijn fiets die voor de deur stond (ik was weg met de auto) Dat vond ik toch wel echt vreemd hoor. Was via GLS gekomen.frafra schreef:Of een betrouwbare vervoerder nemen. Mijn ervaring met GLS en TNT is dat deze ook makkelijk bij de buren leveren of het zelfs voor de deur leggen. Met UPS is altijd een handtekening nodig.
vr. gr. Bart en Ruby
7Bij ons durft DPD het ook gewoon neer te zetten.
Ik denk dat het gewoon van de chauffeur afhangt
8Dat doet het zeker, maar als ik hoor van klanten dat de chauffeur van DPD het pakket voor de deur heeft laten staan maak ik daar direct melding van.veke schreef:Bij ons durft DPD het ook gewoon neer te zetten.
DPD zelf wil dit ook niet dus de chauffeur krijgt dan op z'n flikker.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
9Je kunt het verzekerd versturen, hoewel dat tegenwoordig bij TNT wel meer dan 15 euro kost.
Aangetekend kan ook dan is het rond de 8 euro.
Ik heb alleen zelf wel eens gehad dat er een aangetekend pakje in de brievenbus is geduwd waarbij de postbode zelf heeft getekend!
Aangetekend kan ook dan is het rond de 8 euro.
Ik heb alleen zelf wel eens gehad dat er een aangetekend pakje in de brievenbus is geduwd waarbij de postbode zelf heeft getekend!