Re: Unieke producten - niet aangekomen bij klant? Wat dan?

2
Ik zou hier iets over in de algemene voorwaarden beschrijven.

Dat in het geval van schade of verlies tijdens verzenden niet gegarandeerd kan worden dat... maar dat je wel met de klant zal zoeken naar een passend alternatief.

Meer kun je niet doen denk ik.

Zo vaak zal dit toch niet voorkomen?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Unieke producten - niet aangekomen bij klant? Wat dan?

6
frafra schreef:Of een betrouwbare vervoerder nemen. Mijn ervaring met GLS en TNT is dat deze ook makkelijk bij de buren leveren of het zelfs voor de deur leggen. Met UPS is altijd een handtekening nodig.
Bij ons lag laastst inderdaad ook een pakketje gewoon op mijn fiets die voor de deur stond (ik was weg met de auto) Dat vond ik toch wel echt vreemd hoor. Was via GLS gekomen.
vr. gr. Bart en Ruby